Hej hej!

Tänkte sätta mej med psykologi analysen precis men så vaknade min son =/
Tråkigt hehe eller inte..
Får ta det imorgon för på fredag ska det vara inlämnat men jag är snart färdig så det är lugnt..
Idag hade jag medicin och vi gick igenom vad vi skulle ha i provet veckan efter sportlovet.
Så man får va duktig och plugga under sportlovet hehe.
Sen hade jag arbetsmiljö och säkerhet........
Trodde seriöst att det skulle vara intressant men jisses va tråååkigt!!!!
Men jag måste få godkänt i det så det är bara till att bita i det sura äpplet I guess ,-)
Imorgon har jag datorkunskap och jag har en hel del att ta igen, men dator är inget svårt så det fixar jag snabbt..

Det va planerat att vi skulle till Karlskrona jag och Jacob och hälsa på Elin och hennes familj men Elin har fått jobb som personlig assistent så hon jobbade tyvärr och ska jonna många helger framöver så vi fick boka in en helg fyra veckor fram..
Ska bli så roligt att komma till Elins hemmaplan för där har jag inte varit innan, eller jo det har jag men inte sen Elin flyttade dit...
Och så SKA jag träffa hennes mamma =) =D det måste jag!!!!

Jacob är härlig han =)
Ligger och tjoar här bredvid mej och pratar för fulla muggar...
Du ska ju sova knasboll =)
Egentligen hade jag velat ge honom mer mat och hoppats på att han sov längre imorgon men nej det ska jag inte göra hehe.. Vi måste upp i tid så det är bara att bita ihop..

Känns faktiskt lite konstigt att Jacob går på dagis...
Första riktiga dagisdagen utan mamma..
Jag har ju varit utan min Jacob många gånger, när han varit hos mina föräldrar elelr när jag varit utomlands så det är verkligen inte det som känns konstigt utan just bara tanken på att han går på dagis..
Dagis?? Jag som inte ens va säker på att jag ville ha Jacob på dagis har han på dagis.. Konstigt...

Nej nu vill inte Jacob ligga själv längre!
Nu ska vi sova..

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

elin elin du menar ?? Ge maj henne msn ;) fina bilder på er från dagens tur ! puss

2009-02-12 @ 12:43:33
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: Sara

Tack!

Nej ja gjorde den på typ en sida, å har inte gått på djupet som hon skrev att man skulle... men det är ju första uppgiften så hon kan ju inte förvänta sej så mkt.. iaf inte av mej! hehe.. får nog se till att få tillbaka min vanliga hårfärg (blond) så har hon kanske lite mer förstående! :)

2009-02-13 @ 11:53:34
URL: http://ensaraliten.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0