Halllojjj

Idag är en kall dag men samtidigt väldig skön =)
Imorse va det sketakallt men nu är det mycket skönare.
Ska snart hämta min son på dagis =)=)
Och när vi kommer hem så är det dags för honom att vila middag och då kommer jag nog att vila med honom..
Ja vi får se hur det blir.
Idag har Lisa varit och hälsat på =)
Vi åkte en runda in till stan och jag fick lite shoppat =D
Handlade en hel del kläder till lillkillen, massa basplagg. Han fick 6 bodysar i olika färger och en svartvit randig tröja och en turkos fliströja med ludd inuti - sååå mysig =) Och jag köpte allt i 86!!! Lika bra att göra det för ett tu tre så växer han ju ur sina kläder.
Sen va vi inne på lindex och köpte 2 behåar till mej. En svart och en vit i samma storlek och samma model och samma märke men när jag kommer hem så upptäker jag att den svarta är mindre ändå??? Hmm konstigt...
Jag provade bara den vita såklart men i och med att den passade så provade jag ju inte den svarta just för att den passade så bra.. Jaha så nu får jag in igen och byta =/
Men det gör jag på torsdag..

Har tappat lite blogglust - tråkigt =(
jag vill så gärna skriva men jag vet inte om vad??
Det kommer när det kommer...

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Madde

Blir så ibland kring blogglusten faktiskt, brukar jag oxo känna av. :) den kommer nock igen ska du se gumman !pöss

2009-02-17 @ 19:14:46
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: Miian

hej mina gryn!

Saknar er med,massor!

Tyvärr ser det tight ut denna veckan med dejt,men vi syns ju på tisdag om inget annat ;)

Etta gosa Jacob då

;)



Mår han bra nu och så?

Oh saknar!



Hur går det me pluggandet?

Kram

2009-02-17 @ 20:55:12
URL: http://miian.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0