God middag!

Anita!!
Tack så mycket!
Ja det verkar super lätt att hitta ju hehe.
Då behöver jag inte fundera mer på det =)


Torsdag idag och sista skoldagen sen har jag sportlov!!!
Konstigt det känns att säga att jag har sportlov haha men såå härligt =)
Jag har inte bestämt mej riktigt för hur jag ska ha Jacob på dagis eller inte, någon dag ska han självklart få vara där..
Samtidigt som jag vill ha honom hemma så vill jag ju att han ska vara på dagis för nu har han ju precis börjat där igen efter att han va sjuk ju.
Och så behöver jag plugga för jag ska ha prov veckan efter och sen ska jag lämna in ett arbete en vecka efter provet. Och så måste jag plugga på arbetsmiljö och säkerhet så att jag fattar något nästa lektion för jag fattar NADA!! Är det jag som är totalt blåst eller??
Och så dröjer det ju faktiskt inte länge innan vi har påsklov och då kan jag ju ha Jacob hemma hela veckan ju..
Jaja jag får fundera lite mer på det, ska lämna besked imorgon så att Ansaf vet..

Lite bilder från promenaden till dagis nu precis =)





Kommentarer
Postat av: sanna

vad söta ni är :D

2009-02-12 @ 13:40:08
URL: http://muffs.blogg.se/
Postat av: sofia

hej hej,halkade in här gemon en annan blogg,,, va söt kille du har,, mysiga bilder,ha en bra dag/7sofia

2009-02-12 @ 15:22:42
URL: http://frugustavsson.blogg.se/
Postat av: fia

vilka härliga bilder på er , en sån solstråle det sitter i vagnen och mamma med .önskar er en jätte trevlig kväll.

kram

2009-02-12 @ 17:41:29
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0