Fortfarande på sjukan...

Och det verkar inte som om vi får komma hem än på ett tag =/
Jacob börjar bli frisk från sin lunginflammation och han har inte behövt syrgas sedan 4 natten till idag.
Men han kräker upp det mesta han får i sig..
Det är förvisso bra att han gör det för han måste bli av med slemet men så länge han kräker så får vi nog stanna.
Just nu får Jacob 30 ml näring i timmen.

Idag har vi varit utanför rummet =)
Dock bara på sjukhuset men vi har rört på oss lite.
En massa clowner va på sjukhuset idag och uppträde men precis när vi kom dit så va det slut så vi gick upp till vårt igen för det va dags för Jacobs medicin.
Sen har vi bara suttit här.

Själv är jag förkyld och febrig och riktigt trött hela tiden..
Känner mej som en zombi =/
Men jag antar att jag inte kommer att få sova en hel natt i natt heller..
Börjar blir riktigt tröttsamt det här med att inte få sin sömn som man verkligen behöver..
Över 2 veckor är det u som jag inte fått sova som man ska. Nej minst 4 gånger på en natt har han vaknat.
Och visst om han bara vaknat och velat ha lite tröst eller så men han hinner inte ens öppna ögonen förrän han vrålskriker..
Hade väl hoppats på att han skulle sova hela nätter nu på sjukhuset för det gjorde han sist men nejdå inte det..
Sist va det samma visa hemma men så fort vi blev inlagda så sov han hela nätter - lyx ju..
Så det hade jag väl förväntat mej men tjii fick jag..
Hoppas han inte kräker inatt.. Då kanske jag får sova..


Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0