=(

Nej det blev ingen hemgång för oss idag inte =(
Jävla skit!!
Men det är ju för Jacobs välmående så va gör man inte...
Jag hoppas verkligen inte att det är något dom sitter inne med bara..

Här är SÅÅÅÅ tråkigt!!!!
Så jävla tråkigt =(

Nej nu ska jag inte gnälla mer utan jag ska försöka vila lite med min son istället.
Men det kan bli lite svårt då han blivit mycket piggare..

Idag va det Kim som va läkaren
Så nu har jag träffat dom barnläkare som Jacob haft mest kontakt med - Beata, Jan och Kim

Nu ska jag sova
Snälla väck mig imorgon....

Kommentarer
Postat av: madde

fy va tråkigt. men men allt för jacobs bästa ju <3 Säg till om du vill jag ska komma sen gumman . pusskram

2009-02-05 @ 12:46:56
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: fia

nä va illa men som sagt allt för att han ska bli bra , men jag för sår dig det är för himmla trist att va på sjukan . många krmar till båda 2 , önskar jag kunde göra någe . kan ju bara skicka in lägg med peppande ord i .

kram

2009-02-05 @ 14:52:25
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0