Det blev ingen dejt =(

Men så blir det ofta med mej och Madde hehe..
Är det inte hon som avbokar så är det jag, vi är makalösa haha..
Men sen när vi väl träffas så traggas det =)

Så det blir en mysdag med Jacob igen och dom dagarna kan man INTE få för mycket av =)

Bytte plåster på kinden, som han har till sonden så att den sitter på plats.
Han fick sitta utan ett tag för han va så röd under så jag smorde på lite bephanten och lätt det vila en stund.
Men sen va jag ju tvungen att sätta på igen ju för annars åker sonden ut och jag är inte sugen på att bege mej till sjukan =/

Nej nu ska Jacob få lite middag sen blir det vila för hans del.

Min son är världsbäst!!!

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad stor din kille har blivit sen jag såg honom i somras! å vad lik han e dej! ser att ni kämpar på med både det ena å det andra men du verkar fixa det galant linda :) kram

2009-02-16 @ 09:09:08
URL: http://mirandablixt.blogspot.com

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0