2009.02.03 - 19.40

Nu har Madde varit på besök =)
Skönt med lite omväxling..
Pratade med henne över msn och så frågade hon om hon fick komma och hälsa på.
Visst sa jag men sen blev jag avbruten av någon personal.
Ett tu tre så stod Madde i dörren, jag trodde hon skulle komma imorgon hehe.
Köpt en stooor vovve som vakar över Jacob - riktigt mysig.
Och så lite choklad till mej - tack tack

jacob sover som vanligt.
Inte mycket med min kille..
Men Madde fick lite ögonkontakt med honom.
Men han somnar om igen väldigt fort.

Maten får han i sig genom sond nu, skönt att veta att han får i sig det han behöver..
Eller på god väg iallafall..
 
Hoppas att vi får sova bättre inatt och inte bli störda varannan timme =/
Men dom måste ju hålla koll på han..

Tack för kommentarerna men jag orkar inte skriva tillbaka just nu..

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0