Vattenläcka!

God morgon!
Har varit vaken sedan 6.30 idag för då ville sonen upp =) Vilken tur att jag la mig tidigt igår så att jag va pigg.
Somnade på soffan redan vid 9 och vaknade halv 12 så de va bara till att gå in och lägga sig i sängen och sova vidare..
Börja bli lite trött på Jacobs sovrutiner som han har hållt på med i över 1 månad nu...
Innan har han alltid vaknat 1 till 2 gånger per natt och då har jag tagit han till min säng och han har somnat om och sen sovit resten av natten. Det har han i princip alltid gjort men nu den senaste tiden så vaknar han hur många gånger som helst, kan inte minnas när jag fick en hel natts sömn?? För även dom gångerna som jag inte har Jacob hemma så sover jag inte bra heller för då vaknar jag av att Jacob inte väkt mig och undrar vart han är och trött som man är så tar det sin lilla tid innan man kommer på att killen är på dagis eller inte är hemma bara...
Fast det är ju inte många nätter som han inte sover hemma, var tredje helg sover han på dagis en natt.. Och det är väldigt sällsynt att han soer hos någon annan...
Men det har börjat ta duktigt på mina krafter att bli väckt så många gånger på nätterna att jag inte riktigt tänker klart känner jag - snurrig och vimsig!
Jag får nog ta tag i detta - prata med Jacobs läkare. Måste bli ändring.

Jaacob har börjat med ny medecin nu, lamotrigin heter den. Vi håller på med upptrappningen nu så just nu har han 1 tablett på morgonen varannan dag i 2 veckor. Vi började i onsdags förra veckan så vi har en vecka kvar. Sen ska han få 1 tablett varje morgon i 2 veckor och därefter ska han ha 1 tablett morgon och kväll i 2 veckor och se hur det fungerar.
Hoppas att han blir av med sina krampor och frånvaroattacker..

Vi har fått en vattenläcka i förrådet! Har hållt på och torka vatten nu i en veckas tid och igår kom dom hit igen och då bestämde dom att dom ska börja gräva efter nyår så på måndag ska dom börja! Vilket betyder att i måste tömma förrådet innan dess! Inte allt men så att dom kommer till från ena dörren till andra. Dom misstänker att läckan kommer underifrån. Riktigt drygt att behöva ha massa folk här! Usch..
Hoppas att det går snabbt bara...

Nu har jag precis gett Jacob hans medecin och satt sonden så nu ska jag gå upp till kattungarna och städa lite för det kommer 2 olika tittare som ska kolla in kattungarna =) Jacob tittar på fem myror är fler än fyra elefanter så han håller sg lugn ett tag =)


Kommentarer
Postat av: fia

Nä men hej igen , va kul att du är tillbaka , det va längesedan . Såg på bilden att du redan har fixat en sådan kul för lillkillen din .

Tycker verkligen att det är super kul att du är till baka .

stor kram .

2009-12-29 @ 19:15:32
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0