Lägenhetsbyte!

Igår fick vi besked på att vårat lägenhetsbyte gick igenom =)
Så fint så..
Ska bli skönt att flytta fast mycket som ska göras innan bara..
Men jag ska börja i tid med packningen så att man inte har allt i slutet.
Ska ordna så att Jacob kan vara hos mormor och morfar veckan innan vi ska flytta så att jag slipper känna mi stressad..
Fan va jag längtar =)
Lägenheten som vi ska flytta till är lika stor som den jag har nu men allt finns på samma plan =) Som det är nu så är vi ju nästan aldrig där uppe.
Lägenheten är billigare än den vi har nu =)
Den 21 januari ska vi skriva kontrakt och den 20 februari sker bytet!
Måste fixa lite flyttgubbar nu med bara hmm...
åhh va jag längtar!




Kommentarer
Postat av: fia

Å va kul för dig med en ny lgh.

önskar dig och din son ett gott nytt år.

kram .

2009-12-31 @ 10:58:25
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: susanne

grattis till lägenhetsbytet,, skönt att det äntligen blir av..

2009-12-31 @ 20:03:33
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/
Postat av: Tess

aaaamen ja hade inte en aning om att du börjat blogga igen.. får läsa allt nu då ;) ja har ju inte heller hört av mig så vi e nog lika goa båda två :) men de får vi ändra på.. fest e överskattat.. bättre o mysa me sin son ellerhur :) haha.. ja vi ses på söndag.. kraaaam

2009-12-31 @ 22:18:53
URL: http://killertess.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0