kväll..

Så va denna dagen också snart slut..
Dagarna går väldigt snabbt tycker jag allt. Men skönt det för då kommer ju julafton snabbare =)
Idag har jag hunnit med en del. åkte in till stan och handlade julklapp till lilla Vilda och handlade hem lite mat. Va inne på apoteket också för att hämta ut Jacobs nya medicin men den hade dom inte hemma så jag får in imorgon igen och hämta den istället men hämtade ut en annan medicin istället. Måste ringa till Jacobs läkare och be henne skriva nytt recept för det va sista Jacob hade kvar.
Mötte upp Madde och bytte julklappar till barnen =) Spännande och se vad Jacob får av dom =) Madde följde med mig på mina ärenden - snällt =) Alltid trevligt med gott sällskap ;)

Sen när vi kom hemså  va det vilodags för Jacob och jag började göra lite julgodis =) Smarigt..
Idag gjorde jag mozartkulor, snöbollar, choklad med cornflakes och kokos och så bakade jag skurna pepparkakor =) mmm kommer att bli så gott!! Men det får vänta tills julafton!
Sen häromdagen så gjorde jag kola med russin och mandel i och chokladkola med jordnötter och rispuffar med cornflakes. Så det blir massa godis på julafton, va inte riktigt meningen då jag egentligen bara skulle gjort kola haha som det kan bli..

Ska bli så roligt att ha julen här hemma i år =) Längtar verkligen tills på torsdag!!
Och jag hoppas verkligen att snön ligger kvar också - fan va mysigt isåfall =)


Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0