Julafton igår!


Fina killen på julafton!



Jisses va jag har haft att göra!! Inte haft någon tid alls över till bloggen..

Julafton är kommen och försvunnen och med sig tog den all snö!!
Men vi hade iallafall snö på julafton =)

Vi va här hemma och allt gick kanon bra =) Allt precis enligt shemat och lungt och stilla =) Precis som det ska vara hehe..
Saknade min bror här hemma och hans familj bara =( Hade varit så roligt om dom varit här men det kostar ju som sagt massa att åka hit över jul..
Dåligt de...

Är jätte nöjd med alla klapparna =) Både mina och Jacobs!
Är nöjd med allt som hände igår!


Jacob med sin nyaste kusin Vilda =)


Önskar er alla en god fortsättning



Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0