I´m back!

Ska försöka börja blogga igen så smått.. Men vi får se hur det blir i fortsättningen..
Just nu tar vi det lite lugnt..
Ja sist jag skrev blogg va i juni någon gång så det är ju halvår sedan ojoj.. Tänk att jag har kunnat vara utan bloggen så länge haha..

Mycket som händer i vårat liv nu och en hel del som har hänt =)
Jag är inte blondin längre! Brände av mitt hår så för hårets skull så färgade jag det rött.
För ca 2 veckor sedan så klippte min syster mig, klippte av allt nästan =) Men jag är nöjd! Ska snart sätta i ny färg i håret - blir rött såklart =)
Jag har fått en fast tjänst =D på 40% vilket passar mig KANON!! Har ju 75% i grunden så vill jag så kan jag jobba mer men jag klarar mig så här än så länge. Rätt skönt att slippa jobba kvällar mitt i veckan =)
Så äntligen efter 9 år på möllebackshemmet så fick jag min tjänst tack tack!!

Det är den 4e advent idag och på torsdag är det julafton =)=)=) längtar!!!
Vi ska ha julen här hemma i år och det ska bli riktigt kul =)
Kommer att sakna min bror och hans familj bara - dom stannar i Norge! Kostar för jävla mycket att ta sig hit plus att bror min ska ta körkort i januari så pengarna ska gå till det...

Har föresten blivit en stolt moster igen =) Denna gången till en fantastiskt söt flicka! Så lik Jacob och kusin Emily haha.. Har bara träffat henne en gång =( men blir mer på julafton och då kommer jag inte att släppa henne i första taget haha. Stakars mormor och morfar som åker hit från Danmark - dom kommer inte att ha en chans!!

Nej nu räcker det för blogg denna gången <3
Någon som saknat oss??? ;)

Kommentarer
Postat av: Ia

KLART VI HAR SAKNAT ER!!!! Kul att läsa om Jacob igen! Vintriga julkramar från oss

2009-12-21 @ 17:53:23
URL: http://solenimittliv.blogspot.com

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0