Godmorgon Tisdag!!

Sitter och försöker få tag på pippilotta!!! Helt j*vla omöjligt!
Är så förbannad och arg på den skitbutiken!
Va är det för sätt att inte ha varken en fungerande mail eller kundtelefon???
Jag vill ju ha mina pengar tillbaka och det känns som omm dom försöker lura mig!


Jacob sitter och kolla på fem myror är fler än fyra elefanter och får mat samtidigt =)
Han gillar verkligen det programmet men det gjorde ju även hans mamma när jag va liten..

Idag ska vi ta ett ryck och städa! Imrgon jobbar jag så då vill jag inte behöva städa efter jobbet.
Sen imorgon ska jag förbereda janssons =) Och så kommer mamma och pappa senare på kvällen =D
Ska bli så mysigt att vi ska vara här hemma!
Syster skulle komma förbi imorgon och lämna dom flesta paketen! Bara Jacobs paket som dom tar med sig på torsdag... Tydligen så är Jacobs paket så stor att antingen får dom ha bara den i bilen eller alla andra =) Shit va jag är nyfiken på vad det kan vara??
Jacob hade önskat sig en puff, en fyrkantig puff men den va helt slutsåld när dom hade varit på eko:- men dom hade hittat något annat istället.. Spännande när man inte har någon aning vad det kan vara...

Vill lägga alla julklappar under granen men jag vet inte ifall Hessy låter dom vara?? Kul och komma upp en morgon och han har lekt runder med alla paket då haha nej tack =) Han är ju bara valp...
Nej julklapparna får komma under granen på julafton =)

Åh va jag längtar =)

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0