God morgon Sverige!

3 dagar kvar nu =)
Tror ni att snön ligger kvar tills dess?? Jag tror det =) Känns som så!
Hoppas bara inte att det stör mina föräldras resväg när dom ska åka hit den 23e =/

Jävla pippilotta skit butik!!! För en månad sen beställde jag en åkpåse till Jacob som aldrig kom!
Efter många om och men så får jag tag på dom (Vilket är omöjligt) Då visar det sig att åkpåsen är slut. Jaha då vill jag har pengarna tillbaka! För en vecka sen så sa dom att dom skulle sätta in dom på mitt konto och stror ni dom har kommit in än? NEJ!! Ska aldrig handla på pippilotta mer!

Jacob fick en peng i julklapp av sin gammelmormor och Erik i fredags så den tog jag när jag skulle storhandla och hittade en scooter till Jacob =) Så en scooter fick han av gammelmormor och Erik - Tack!
Så i lördags så satte jag ihop den och så tog jag cykelstolen och satte den på scootern! Blev kanon bra!!!
Blir förvisso inget åkande i pulkabaken men vi kan ut och busa med den =) Han gillar när det går fort fort hehe..


Tog ju sin lilla tid att få på cykelstolen så att den sitter säkert men skam den som ger sig ;)


Vitt ÖVERALLT och det älskar vi =) Kan inte minnas när vi senast hade så mycket snö och att det håller i sig så länge =) Och så här tidigt hahaha


Min finaste del i livet <3

Idag ska jag in till stan och köpa julklapp till lilla flickan =) Vet vad jag ska ha så det ska nog inte ta så lång tid!
Ska även möta upp Madde och byta julklappar med henne! Jacob har köpt till Mathilda och Casper och dom har köpt till Jacob - duktiga barn vi har ;)
Skulle egentligen på cpup mätningen nu klockan 10 men jag ringde och avbokade det! Jag känner mej alldeles febrig och helt täppt i näsan! Har knappt fått sova i natt då jag inte har nässpray hemma och jag kan inte sova med munnen öppen!!
Men jag måste in till stan idag ändå men det ska fan gå snabbt för jag vill inte bli mer sjuk!
Klättra snart på väggarna här hemma! Vi har fasiken varit hemma 1 vecka nu! Och jag ska jobba först på onsdag! Jag är redan ledig så pass mycket i och med att jag jobbar 40% bara så när någon av oss sjuka så blir vi hemma extra länge!


Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0