26e december!

Ja då va det sista juldagen för detta året..
Shit detta året har verkligen gått snabbt...

Sitter på jobbet, är ledig fram tills 16 sen börjas det igen fram tills klockan 21.
Ska sova hos Ceccan så jag slipper åka buss och strula med det. Kan jag ju sova lite längre också för den sakens skull =D
Blir ett långt dagispass för Jacob bara - 36 timmar! Men han trivs så bra på dagis så för hans skull så gör det absolut inget, det är isåfall värre för hans mamma :(
Men det är ju som tur väl bara var tredje helg som det är så långa pass..

Som sagt så va ju julen väldigt lyckad =) lungt och stilla..
Mina systers 2 hulliganer va väldigt lugna och min brors hund brydde sig nästan inte alls om barnen utan han sov i lugn och ro =) Annars brukar det va massa stim och stök med hund och barn men det gick hur bra som helst.
Jag fick inte så många julklappar - märks att man blir äldre och äldre haha.. men jag fick BRA julklappar iallafall =) jag fick massa grytor och stekjärn som jag hade önskat mig - bra märke också =) Det fick jag av mina föräldrar. Av min son fick jag en kalender och ett förstorat kort ifrån dagis =) Av min mormor fick jag pengar men dom gav jag till Jacob så fick han bättre julklapp!
Jacob därimot fick mycket mer än sin mamma så man kan ju undra vem som varit snällast av oss 2 haha..
Jacob fick en snöscooter av sin gammelmormor och Erik, av sin moster+familj och morbror fick han en jättestor puff - en sån platt fyrkantig, av mormor och morfar fick han kläder och bilbarnstol och av mig fick han massa kläder, 2 vila skivor, lite leksaker, en flytväst, nalle puh dvd och så kan jag inte komma på resten ???
Sen bytte vi ju julklappar med Mathilda och Casper och där fick han en tuff skjorta av Casper och ett foto på godinagarna + ram av Mathilda och så fick han en liten nalle med t-shirt där Mathilda och Jacob va på bild =) En av mina favorit bilder faktiskt!
Jag ska få en julklapp till faktiskt =) Av Emma! Vi ska byta jag och hon... Faktiskt den enda jag ska byta med av mina vänner.. Hade egentligen inte tänkt byta med någon men så frågade hon så då bestämde vi för det =) Så lite nyfiken är jag på vad det kan vara =)

Nej nu ska jag göra lite annat innan det är dags för jobb igen..


Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0