Torsdag!

Sitter och väntar på att skolan ska börja, fast det ärett tag till. 14.30 börjar jag idag och då blir det prov..

Röntgen gick snabbt och hur bra som helst, jacob va så flörtig och pratig med hon som skulle ta röntgenbilderna =)
fast att det va dags för både mat och middagsvila för hans del just då.
Han kan va rätt underbar hihi..

Tyvärr så blev det ingen TBC spruta för Jacobs del för igår precis efter att jag skrivit inlägget så kom jag på att jag inte hade några busspengar ute!!
Tänkte att jag kunde gå in i affären här i hammar och köpa något litet och ta ut pengar så att jag kom med bussen men det va inte det lättaste när bussen skulle gå kvart i 8 och affären öppnade klockan 8 =/
Så det blev inte att hämta sondsprutorna heller.. Får se när jag kan göra det, behöver ju lite hjälp med det också...
Vet inte om dom går med på vårdcentralen att någon annan hämtar det för isåfall såkanske jag hade kunnat be min syster hämta det en dag som hon ska jobba och komma inom och lämna det. Hon måste bara få bilen lagad först..
Ska ringa vårdcentralen först och se så att man kan skicka någon annan.

Hoppas ni får en fin och härlig dag för här skiner solen =)

Kommentarer
Postat av: madde

Det bruka inte va problem att be ngn annan hämta det:)

2009-04-23 @ 20:35:29
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: Nikita - mamma till Albin

Ny tävling hos mig.

två st vinner varsitt presentkort hos vincent shoe store =) värda 500kr styck.

tävla gärna.

2009-04-24 @ 12:56:08
URL: http://nikital.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0