Tisdag!

Sitter här och väntar på att Susanne från Mary Kay ska komma hit så att kjag kan byta ut den ena av produkterna som jag köpte. Blev ju torr som fnöske av den ju så jag ska få en annan.
Men hon skulle varit här halv 5 men har inte dykit upp ännu. Hon kommer när hon kommer. Tur att jag inte ska iväg.
Men Emma, Sanna och Macke (Sannas kille) Ska komm hit kvart över 5 och då ska vi kolla i taxfree katalogen så det hade ju varit bra om hon kommit och gått innan dom kommer för sen har vi inte så mycket tid på oss att gå igenom katalogen för sen ska Sanna köra hem min syster från Jobbet.

Va inne i stan och köpte fingerfärg till Jacob =)
Köpte även utkläddnads grejor tills på lördag.
Och lite cider...

På onsdag ska jag göra en sak =) En sak som för tillfället är lite hemligt!!
(Nu va Susanne här och lämnade produkten)
Saken jag ska göra kommer nog att förvånna dom flesta men det ska bli såå roligt =)
Och jag längtar sååå mycket!!!!


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag visste inte at Jennie hadde börjat jobba?

2009-04-07 @ 18:10:15
URL: http://rodsethverting.blogg.no

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0