Taxfree

Nu ikväll så kom Sanna och Emma hit och vi skickade in vår beställning över internet på vad vi ska ha med oss och ja det är inte nådigt va mycket det blev..
Man ska bara ha och ha och ha =)
Men man kan faktiskt inte låta bli när en liter bacardi kostar 129kr och sen är det tag 4 betala för 3 vilket betyder att du ger under hundralappen för en liter bacardi..
Så jag beställde 3 bacardi och 1 jäger, Emma beställde 3 bacardi och 1 jäger och Sanna beställde 2 bacardi och 2 jäger och så beställde vi 1 turkisk peppar shot tillsammans.
Så en hel del flaskor blir det... Men det lär det gå åt på 2 veckors party hehe!
Sen beställde Emma och Sanna cigaretter, 2 limpr för 300kr - inte heller fy skam, 15 kr paketet för prince.. Vilken tur att jag inte röker längre =) När vi åker så har jag hållt uppe i 8 månader!!! Helt otroligt och inte ens feströker gör jag heller *kryss i taket* Jag har testat att ta ett bloss på fyllan och seriöst så är det verkligen äkligt och verkligen inget som jag saknar i mitt liv =)
Sen beställde vi lite parfymer, Sanna beställde 1 till sin mamma och Emma beställde 1 till sin mamma och jag beställde 2..
Ja just det, vi beställde även lite dryck som vi skulle ha på bussen från flygplatsen till hotellet - resan tar 2 timmar =/
Vi kommer fram till hotellet runt midnatt och för att fira att vi kommit dit så blir det ju självklart en utgång =) Så bussen får bli förfesten - undra hur många som ska bli arga på oss??? Nej vi är rätt lugna =)

Imorgon ska vi ner till bvc i Åhus för Jacob ska vaccineras mot TBC. Vi ska vara där redan 08.20 så det blir ingen sovmorgon - attans!! Jag som la Jacob senare idag just för att jag kunde få sova lite längre men nu slog det mej att det inte blir så =/ jaja inget att göra åt det...
Sprutan går snabbt sen kommer Emma vid halv 9. Hon ska hjälpa mej hem med alla sondsprutor för tydligen så är det en hel jävla massa sprutor som man får åt gången =/
Så vi får se hur mycket vi kan få med oss hem imorgon, resten får ju va kvar tills en annan dag helt enkelt..
Varför har dom inte hemleverans på det då??
Sen åker vi hem till mitt och äter frukost för sen ska vi infinna oss på röntgen klockan 11 för Jacob ska röntga bäcken.
Sen blir det direkt till dagis. Själv börjar jag skolan 14.30 och ska ha  prov i datakunskap..
Provet idag gick kanske bra.. vi får se..

Nu ska jag faktiskt lägga mej för jag känner att jag behöver sova ut lite...
Sov gott!!

Kommentarer
Postat av: mathilda

Ja de unde fan ha hemleverans på allt sånt. dem kan ju inte ta för givet att alla har bil minsann. men men.hoppas ni får bra i turkey men kommer sakna daaaaj... pöss

2009-04-23 @ 06:51:38
URL: http://mommy.webblogg.se/mathildasliv

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0