Sitter i skolan!

1:a APRIL och SOLEN är FRAMME!!!
Så underbart va det att gå till dagis idag och känna solens värme på en =)
Hoppas att det håller i nu ett tag men det kan man ju aldrig vara för säker på... Men hoppas kan man ju alltid ju =)
Hört rykten om att det ska vara fint i helgen och det passar ju mej perfekt för helgen ska jag spendera i Åhus och Yngsjö.
Kankse Ikea om det vill sig med systers bil.. *hoppas hoppas*

Sitter nu i skolan och väntar på att medicin kursen ska börja 12.30 då ska vi träna HLR fast det kan man ju redan men det skadar aldrig att gå igenom det igen ju..
Lämnade Jacob på dagis klockan 11 sen tyckte jag inte det va lönt att åka hem för att sen vända igen och sticka till skolan. Hade ändå satt mej vid datorn där hemma så då kan jag ju lika gärna sitta vid datorn på skolan.


Kommentarer
Postat av: sanna

mjaa, du kan få numret dit så kan du ringa ner.. han som har hand om bemanningen sitter där hela dagen idag.. 044136849 :) kram

2009-04-01 @ 11:49:35
URL: http://muffs.blogg.se/
Postat av: sanna

134839 var de visst :P haha

2009-04-01 @ 12:17:56
URL: http://muffs.blogg.se/
Postat av: miian

skönt att allt är bra med er.

Jag ska beställa från Gangstar imorgon,vill du me ha nåt?

Det är 3/4 jeans till sommaren de där med stjärnorna,189kr tror ja de kostade+frakt.

Hör av dej isåfall.

Kramkram

2009-04-01 @ 22:01:33
URL: http://miian.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0