Helgen över...

Har haft en hyffsat bra helg.
Fredagen gjorde jag inget speciellt.
Lördagen va det meningen att vi skulle på kalas men Jacob sov knappt något på natten för ha hostade som bara den. Så varken jag eller Jacob sov speciellt mycket.
På lördags morgon så hade han 39 i feber och va verkligen ingen lyckospridare =(
Hela förrmiddagen va det bråk och gnäll och när jag väl fick honom till att somna så fick jag avboka kalaset sen deckade jag lika snabbt! När vi vaknade sen så va killen på mycket bättre humör men feber hade han fortfarande. Va meningen att vi skulle till barnakuten och kolla honom men jag avvakta lite och det va ju tur för senare mot kvällen så försvann febern =/
Sen sov han hela natten utan hosta.. Knäppt...
Hela söndagen har han varit pigg och glad så va det va med honom på lördagen har jag ingen aning om alls..
Så det blir dagis imorgon och skola för mej, fast jag har bara en lektion. Nästa vecka har jag bara 2 lektionen - skönt! Perfekt nu innan vi ska resa så att jag hinner packa och skriva kom i håg lappar om Jacob och packa allt hans. Sen ska jag ha fått iordning på allt här hemma med innan lillebror flyttar in..
Men vårt sovrum och Jacobs tränings/lekrum är färdiga, ska bara få ner bokhyllan till sovrummet men det får pappa och lillebror frixa i helgen.
Men jag ska städa undan överallt och massa i förrådet som ska göras vid och långsam som jag är så tar det sin lilla tid för helt plötsligt får jag för mej att göra något annat haha.

Familjen Andersson ringde vid 11 idag och undrade om dom fick komma hit =)=)=) självklart!!!
Dom ville att vi skulle inviga vår grill som Jimmie snällt köpte till lillebror från clas ohlsson. En stooor klotgrill =)
Så strax eftr 12 så infann dom sig hos oss och vi placerade oss på gräsmattan och Jimmie startade grillen (jag förberede hehe)
Det blev korv med bröd =) Gott va det!
Tack för en härlig dag mina vänner =)
Nu dröjer det 3 veckor innan vi ses igen =(
Men sen, ja då j*vlar ska det grillas!!

Imorgon kommer Lisa hit =)
Underbara Lisa som kör till vårdcentralen och hämtar Jacobs sondsprutor och dyl..
Hade kunnat bli liite komplicerat att ta det på bussen själv hmm
Tack gumman för hjälpen =)

Nu ska jag röja lite till innan det är dags för sängen min..

Kommentarer
Postat av: joselyne

hej!!! ja, så kan det bli med febern... det kommer och går lika fort ibland. Skönt att det är över :)

Ge jakob en jätte kram!!!!

sköt om er båda

kramizzzzzzzzzz

2009-04-27 @ 09:49:17

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0