God morgon Torsdag!!

Idag fyller min underbaraste syster år =)
Hela 21 år!!!
På lördag ska vi fira henne med vänner - ska bli så roligt!
Grattis min älskade syster!
Hipp Hipp Hurra!!
Lova Ya!!


Idag händer det =)
Jag är lite nervös om man säger så - har ju aldrig gjort något liknande..
Jag har gjort mycket men inte så här mycket..

Klockan 10 ska vi till dagis på påskfest sen har Jacob sin vanliga dagis klockan 11.
Vet inte vad jag ska klä ut honom riktigt..
Ska kolla om Yessica har en scarfs eller något liknade annars får jag klä ut honom till påskhare...

Mina föräldrar kommer kanske senare ikväll eller så kommer dom tidigt på fredagen en sväng.
Sen åker dom till min morbror och Anita.
Sen kommer dom igen till mej på lördag och ska fira en lite påsk och äta lite mat, även lillebror kommer.
Sen ska jag hem till syster och fira henne.
Ska tydligen vara där tidigt, redan 16 för Syster har planerat lite lekar och tävlingar.
Men jag hinner inte dit till 16 utan jag kommer så fort jag är färdig..
Haha så ska man klä ut sig också =)
Jag ska inte med ut så jag åker hem när dom andrar drar in till stan.

Nu ska jag leta upp påskkärrings utstyrlsel till min underbaraste..

Wish me luck today ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en perfekt helg !! puss på näsan

2009-04-09 @ 09:28:57
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: fia

önskar dig lycka till idag och önskar dig och jacob en riktigt trevlig påsk .

2009-04-09 @ 10:03:18
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Anonym

A så nyfiken! Vad har du gjort? Haha. Trevlig helg.kram

2009-04-09 @ 16:59:39
URL: http://sandraschyllert.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0