God morgon Söndag!

Hej hallo alla glada sol dyrkare!!
Och ni andra med hehe..

Härligt väder hela helgen har det varit men vi har tyvärr varit inne hela tiden..
Helgen blev inte som planerat men det är sånt som händer. Fast jag klagar inte för jag har haft en härlig helg ändå.
Ikea tripen blev inställd för systers bil gick sönder och skulle kostat 3000 att laga.
Ceccan skulle ha Jacob i helgen och jag skulle vara hemma och ta det lungt.
Jag åkte ner till Ceccan på fredagen och tänkte stanna tills lördag för att sen låta Ceccan träna inför barnpassningen i maj.
Men på kvällen flyger värsta förkylningen på Ceccan och hon blir riktigt tagen av den. Näsan rinner och hon kände sig riktigt tung i hela huvudet och kroppen och va riktigt borta.
Men hon tog hand om Jacob ändå som planerat men i och med att jag ändå inte skulle göra något så stannade jag kvar så att hon ändå fick träna. Envis är hon också så det klarade hon utmärkt. Nu mår hon bättre men fan va sjukt att det bara kan flyga på en sådär..
På fredagen ville Emma också komma hit och umgås så vi bestämde oss för att grilla så vi köpte en engångsgrill vilket jag aldrig kommer att göra igen för det va bara skit rent ut sagt! Slutade med att vi fick slänga in köttet i ugnen och a
satte den på grill.. Synd för jag hade ställt mej in på att få årets första grillat men det får jag ta en annan gång då.
Fast det blev ju gott ändå =)
På lördagen så va vi inne hela dagen förutom när jag skulle till affären och handla till maten vi skulle ha.
Nu står Ceccan och gör scones som vi ska ha till frukost och det ska bli sååå gott!!!
Fast att helgen inte blev som planerat så har jag haft en riktigt trevlig helg..


Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0