Fredag =)

Nu börjar helgen och vi är hemma idag också, ska ju vara en feberfri dag från dagis och inte mej emot =)
Jacob har ingen feber nu och det är ju skönt. Men han har hostat hur mycket som helst inatt så jag fick gå upp och ge honom hostmedicin. Imorse fick han lite klökning efter att jag borstat hans tänder och det kom upp lite från frukosten men inte så mycket men där kunde jag se hur mycket slem han svalt ner i natt. Skönt att han fick upp det nu iallafalll.
Måste verkligen börja med hans mask men han hatar verkligen den men jag måste så att han slipper vara så slemig.
Lillkillen trillade ner från soffan för en stund sedan - stakarn va han blev rädd =( Han har en liten bula i pannan och betit sig i läppen. Han trillade på magen så armarna tog nog det mesta av fallet för han verkar inte ha ont alls nu. Han är pigg och glad och srattlar för fullt här bredvid mej - underbara unge =)
Igår satte jag upp min nya bokhylla och jacobs stereobord (egentligen databord men passar bra till Jacobs stereo)
Nu snart ska jag bara spika i lite spik sen är det klart, ville inte göra det klockan 23.00 igår hehe då hade jag väl väkt hela huset ;)
Idag tänktge jag byta garderobsplats här hemma. Ska ta ner mina kläder till vårt sovrum och lakanen och handdukarna ska upp där uppe istället. Ska försöka få iordning på vårt sovrum så gott det går nu i helgen. Får passa på när Naemi inte är hemma för hon ska ta allt hon inte får!!!
Sen får vi ju passa på att gå ut en runda i det fina vädret =) Ska se om Jacob vill ligga och mysa i solen också =) Men det tror jag nog...

Kommentarer
Postat av: fia

önskar dig en toppen helg med mycket sol och värme .

2009-04-17 @ 10:40:17
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: madde

saknar er !

2009-04-17 @ 23:04:18
URL: http://mommy.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0