Fredag igen...

Alltså veckorna bara flyger iväg, man hinner ju knappt med i vardagen...
Jag har varit så duktig så jag har varit i skolan hela VECKAN!!!
Det blev inget prov idag i psykologin och varför vet jag inte... Vi kollade på resten av en film som dom hade tittat på förra fredagen. Vi ska göra en filmanalys.

Jacob vilar middag men jag tänkte väcka honom snart så att det inte blir för sent med hans mediciner.
Vi ska inte göra något speciellt idag utan mest ta det lungt.
Imorgon ska vi på kalas =) Tilda och Tuva fyller år =) Tilda fyller 3 och Tuva 1... Roligt ska det bli =)
Imorgon flyttar också Yessica ut alla sina möbler.. Skönt, då va man av med henne =)
Pengarna som hon va skyldig mej fick jag idag - gött!! Resepengarna fixade hehe..

Pratade med min chef idag och vi snackade om att jag eventuellt bara skulle jobba 50-60%
Hon tyckte att det nog skulle passa mej bäst ,ed tanke på att jag är iväg med Jacob så mycket och det kan jag absolut hålla med om så jag hoppas att det går att lösa.
Kanske hon också kunde försöka få till så att  jag slapp att jobba kvällar men det va inget hon kunde lova, helger ska jag jobba men hon skulle se ifall hon kunde få bort en del kvällar iallafall..
Fick hemskickat en massa jobbansökningar som jag måste söka. Måste bara skriva ett personligt brev - skit lätt!! Nja inte min starka sida precis..
Men jag måste söka jobb.. Det är min "skyldighet'" då jag har las...


Kommentarer
Postat av: madde

Men jätte bra gumman ju att du kan få börja jobba lite mjukstart tycker jag! Super!! För tycker inte du ska ge dig in i 100% arbetstid med en gång. Skönt o blitt av med svikare ju :) pöss på näsan

2009-04-24 @ 15:06:17
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: fia

tack snälla för länken jätte gulligt av dig .

2009-04-24 @ 18:29:57
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: joselyne

Hej!!! vad roligt att du blivit av med henne, känner inte människan men jag blir glad för din skull... :)

Det är alltid lika trevligt att läsa om dig och finaste Jakob här!!! Nu har jag din blogg bland mina favisar så att jag lättast ska hitta er.

Kramizzzzz till er båda

2009-04-24 @ 22:46:27

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0