Fel i förra inlägget...

Fick reda på att jag hade skrivit onsdag men det ska vara torsdag...

Så på torsdag ska jag göra en sak som jag har funderat på väldigt länge men inte riktigt vågat..
Men nu har jag verkligen samlat mod så nu j*vlar ska jag göra det =)
Men jag tänker inte berätta för någon om vad det är.
Och tyvärr så kommer jag inte att berätta det i bloggen heller förrän efter lördag då vissa ska först få se det på påskafton.
Så ni får hållas ett tag till =)=)


Nu ska jag snart lägga mej.
Har haft en trevlig kväll med Emma, Sanna, Macke och Lisa.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det ska bli super roligt och se ;)

2009-04-07 @ 23:33:32
URL: http://mommy.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0