Wiiihiii!!!

Lite glädje i allt tänkande har jag att bjuda på!
Ingen glädje för er men för mej iallafall =)

Emma och Sanna ringde ikväll och ville komma hit och självklart fick dom de, va ju färdig med mitt städ så varför inte?
Efter att vi suttit och snackat en massa om älskade Alanya så gick vi in på lite resesidor och utan att vi tänkte på det så va resan bokad!!! Hittade hyffsat billiga resor =)
Shit nu ska man åka igen fast det dröjer ju ända tills maj men ändå, nu har vi något att längta till hihi...

Har även tittat på resor med min son som skulle ske i juni egentligen men resorna va rätt dyra där plus att avttnet inte kommer att vara så jätte varmt så jag funderar på att boka till september i stället för vi vill ju kunna bada massa ju!
Så nästa sommar blir det 2 resor till mitt älskade Alanya!

Nej nu får jag återgå till flickorna

Puss puss

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0