Vila

Nu har jag precis lagt Jacob till att vila lite förmidda och kors i taket - han somnade direkt =)
Tänkte egentligen och vila men så slog det mej att jag har ju en hel del att göra innan vi ska gå ju..
Jag måste ju packa till badet - packa till Jacob när vi ska till Madde - Klä på  mej - Äta frukost - Laga middag till Jacob...
Så nej ja hinner inte sova - synd!

Jag börjar känna av min tandvärk igen =( piss.. Fast jag har ju en tid nu den 24/9 så jag ska nog stå ut.. Får proppa i mej panodil - iallafall till natten...
Sen ska jag få den lagad ordentligt - sist va et ju bara en provosorisk lagnig - stavas?

Nej nu får jag börja göra i ordning saker och ting här hemma!
Ska äta något först för satan va moin mage kurrar =)

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att du får en skön onsdag.Ja man märker på de små när de växer upp--ser bara på min brors son när han var yndgre..sen växte han snabbt upp o nu är hans nart 8 år :) krammar

2008-09-10 @ 11:10:51
URL: http://blondis81.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0