Veckans slut!

Ja veckan som gått har ju i princip varit fullspäckad! Så här mycket har jag nog inte haft inplanerat sedan ja jag vet inte när..
Mycket med Jacob men mycket roligt också såklart =)
Har bland annat fått hem Jacobs resonansplatta som till min fördel varit kanon BRA!! Gillar den verkligen och det gör ju verkligen min son också hehe =) Helt underbart att kunna få göra lite saker för sig själv utan att ha Jacob på armen eller höra honom gnälla på golvet, visst han har kunnat ligga i babygymmet men det va han duktigt trött på plus att han alltid va tvungen att ha musik på för att ligga där men med resonansplattan så behövs verkligen ingen musik =)
Vi har umgåtts en del med familjen Andersson en del i veckan vilket alltid är skoj =) Blev inget idag men lillkillens tand spökar så vi stannade hemma..
Badet för första gången - va ingen höjdare men bättre lycka nästa gång för då har vi inga trötta eller förkylda barn med oss hehe..
Va och vägde Jacob - till en besvikelse. Hade gått ner från 8000 till 7620 = 380gram! Inte så bra men inget kritiskt heller.. Vi ska fortsätta att proppa i honom så mycket som möjligt, feta saker och massa näringsdryck. Så ska vi dit igen om en månad och väga honom igen..
Fick även hem ståskalet till Jacob och det verkar också till att funka kanon bra =) Fast själva ställningen har inte kommit än men han kan ju ändå stå i skalet och han kan stå upp utan att jag håller i honom fast jag måste vara beredd så att han inte trillar..
Sen fick jag hem Jacobs snygga jeans från Nova Star =) fast han får ju inte använda dom förrän på julafton för det är nämligen en julklapp från sin morbror.. Så snygg han kommer att bli i dom!! Men det känns lite taskigt att inte få använda dom på honom så bara för det va ja ju tvungen att beställa något till honom som han kan ha nu =D=D=D

Appaman 165:- på Pixiekids
Den kommer han att bli så tuff i och speciellt när jeansen kommer =)

Idag skulle vi egentligen hem till Madde men fick ställa in för min son har en tand som snart tittar ut och han va inte på det bästa humöret precis. Och jag klandrar honom inte för de e ju klart att det gör ont och det gör ju inte hela saken bättre när man redan är förkyld och gnällig ju.. Och även när han fick alvedon så verkade det inte som om det gick över. Så det verkade vara en riktig liten jäkel som vill titta ut.. Det tog mej säkert 2 timmar sammanlagt att få honom till att vila middag och när han väl somnat så sov han 30 minuter!! Inte bra men men det va bara till att ta upp lillkillen igen.. Vissa stunder på dagen gick allt bra men andra funkade verkligen ingenting. Han va så ledsen min lille sötis =/
Jag hoppas att morgondagen blir bättre och att tanden tittar ut mer hihi...

Innan ikväll när jag skullle kolla min mail så hade min son fått ett mail ifrån Mathilda..


Så gulligt så =) Jacob blev jätteglad hihi...
Tack Mathilda!!

Ikväll har vi kollat på film, Hottie and Nottie tror jag den hette - med Paris Hilton och den va helt okej fast att det va Praris i den..
Nu sitter jag här och äter lite marabou amigos - väldigt gott! Men det känns som om det blivit lite för mycket nu...
Ska snart lägga maj, är litta trött!

Imorgon kommer antagligen Ceccan =) ska bli kul!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för dagarna i veckan :D den bodyn va cooool !! sikken fräcking han kommerbli. kraaaaaaaam

2008-09-14 @ 23:24:27
URL: http://mommy.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0