Tand på G =)

Jajemensan! Jacobs femte tand är på väg nu - härligt härligt =)
Den syns inte men man ser hålet och känner man med naglen så känner du toppen på tanden så snart är den ute =D
Jag informerar er när den kommer hehe..

Idag blev det en dejt med familjen Andersson ändå och det tackar man inte nej till =) Alltid trevligt..
Så jag ska snart lägga Jacob för att vila lite sen ska han äta middag sen ska vi bege oss hem till Madde.
Ska köpa lite goda fika bullar till oss - mumma...

Får väl lägga in lite bilder nu =) annars va det väl inte speciellt lönt att köpa en ny kamera va hahaha..

Bilder från i morse och om filmklippet hinner bli färdigt så bjuder jag på det också men det återstår att se...










Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0