Ståskal

Det kom idag =) Fast bara skalet, ställningen beställde dom förra veckan..
Jacob har testat att stå i det och seriöst - vilken kille jag har =D
Jag har för första gången fått se min kille stå upp *tårar i ögonen* Ni anar inte hur det känns att äntligen få se honom på sina egna ben utan att jag eller någon annan håller i honom - efter 15½ månad.. Det är en jädrans lång väntan...
Jag kan ju säga som så att han såg väldigt förvånnad när jag satte mej framför honom utan att hålla i honom =) Men det verkade som om han gillade det.. Så underbart!!
Skulle ju visat er om jag kunde men Yessica har kameran med sig till Norge så ni får vänta tills i helgen.. Då kommer det bilder =)

Ja nu har faktiskt lillkillen blivit lite snorig, lite gnällig emellanåt.. Annars är det lugnt här hemma..
Nu ska jag fixa till lite kvällsmat åt min prins sen ska han sova - trötter e han!

Fick lite stora sprutor av Madde som jag kunde ha till Jacobs saft och så testade jag med näring+oboy men det gick verkligen inte och inte i flaskan heller. Så här länge brukar han inte hålla på, ett par dagar bara sen brukar det gå igen.. Ja ja han får ju näringen i gröten istället ju.
Men saft funkar fortfarande i sprutan, ska testa i flaskan igen så får vi se va han säger..

Puss puss

Kommentarer
Postat av: fia

va kul att han har fått sitt stå skal nu , ja dom flesta barn dom brukar gilla att komma upp på sina egna ben , va kul för dig ,och jacob

2008-09-09 @ 17:30:02
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ååå ja det är underbart att se sitt barn stå =) men skönt att Jacob iallafall kunde få göra de i "normal" ålder.. finns ju "vanliga" barn som inte står o går för än i den ålder jacob är i, tycker det är jätte skönt o bra att ni fick det så fort ! Med tanke på Mathilda fick sitt som två åring =( Tack för pratstunden idag tyvär blev de ju inte så länge men vi ses ju imorgon med ;) kramisar massor

2008-09-09 @ 18:14:24
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: Miian

åh va skoj för er att skalet kommit och att Jacob verkade trivas!

Nästa veckan kan vi självklart ses,tror jag kan alla dagar utom hmm tisdag och onsdag,men kan återkomma om det :P

Du jag e glad över att läsa hos dej,och att du aldrig gnäller eller tycker synd om dej själv pga allt som hänt,du är en riktig kämpe!

2008-09-09 @ 21:33:27
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Linn og Richard

vad bra at han har fått det skalet da! Gleder oss til att se han stå i det!=)

2008-09-09 @ 21:34:01
URL: http://rodsethverting.blogg.no

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0