Söndag

Först så får jag ju säga hej till Sandra =) Välkommen till oss!

Då va det söndag, veckans sista dag och den har varit lugn än så länge!
Själv så börjar man bli förkyld, känns i näsen och så nyser jag och så denna jädrans hosta. Förkylningen brukar alltid gå över snabbt men det är hostan som är envis usch.. Blir jobbigt när den väl börjar på nätterna...
Men Jacob är frisk.. Skönt de iallafall..
Men därimot så har han ett sår under tungan, tungsträngen eller vad man ska säga, den har han skavt sönder helt nu pga att hans tunga spänner sig och då fastnar den mellan tänderna och skavs upp och idag såg det verkligen inte fint ut så imorgon ringer vi till hans läkare och ser va hon säger. Men det konstiga är att det inte verkar som om han har ont av det =/ Men skönt de isåfall ju..

Ikväll blir det tacos igen, blev rätt mycket över från igår så det blir samma igen men det gör absolut inget för det är ju hur gått som helst =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj lät inte skönt men bra han inte har ont iallafall. Min syster klippte bort den som liten och de va ingen fara iallafall. Vem e sandra? Hoppas allt bra med er puss kram

2008-09-07 @ 16:21:14
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: Beate

snygg design!!

jeg og vil ha ny, må bare få photoshop först:)

2008-09-07 @ 18:36:04
URL: http://mrsbea.blogg.se/
Postat av: Fia

Åh jag bara älskar tacos, mums, hoppas ni haft en bra helg! Kramar!

2008-09-07 @ 20:48:48
URL: http://meandmyshoes.blogg.se/
Postat av: sandra

tack vännen! Skoj o läsa o se hur ni har det :-) kramiz

2008-09-08 @ 09:30:32

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0