Söndag forts

Fick tyvärr bara avsluta utan att jag va färdig med förra inlägget!
Jacob va på stridshumör hehe..
Men nu sover han för ett bra tag sen, redan klockan 18 för det behövdes kan jag lova.
Vi har ätit kvällsmat och glass till efterrätt. Ttttat lite på tv - inte för att det finns något vettigt..
Yessica är inne och ska natta Naemi men hon har lite svårt för att somna..
Imorgon åker dom till Norge, strax efter 06 åker dom sen har jag hela lägenheten för mej själv och Jacob såklart..
Kommer nog att kännas lite tomt och framför allt tyst.......

Fast jag har något att göra varje dag så tiden ska nog gå snabbt

Måndag
Måste ringa till sjuksköterskan eller läkaren och rådfråga vad jag ska göra med Jacobs sår under tungan
Tess kommer (hoppas jag) och stannar tills kvällen ,-)
Katta&Tuva kommer kl 13-14.30
Lena från Hab kommer kl 15 och ska lämna resonansplattan och så ska vi göra en kartläggning om Jacob
Min lillebror kommer på kvällen någon gång och lämnar min post och hämtar sitt playstation.
Ska börja med hans snus imorgon så att det blir färdigt någon gång.
Tisdag
Ska ringa till min handledare angående min ansökan om vårdbidraget, vill kolla hur det går och se om det finns en chans att få det innan årsskiftet - egentligen ska det komma igång i januari men jag hade behövt det innan.
Ska också ringa till inkasso för tydligen hade jag fått en räkning från telia sonera - Ähmm jag har aldirg haft något med telia sonera att göra så det måste ordnas snabbt!
Madde och Mathilda kommer och vi ska ha en speciell dag med våra speciella barna =) Det kommer att bli hur skoj som helst...
Onsdag
Jag och Jacob ska för första gången på hab-badet med Madde och Mathilda.
Hämta böckerna om Jacobs nya tränings metod - så att jag kan börja läsa om det och sen får jag se om jag vill. Men det jag hört om den än så länge så blir det antagligen den träningen! Det kommer att bli en jobbig och intensiv träning för Jacobs del isåfall..
Torsdag
Ska träffa dietisten på hab och kolla hur mycket Jacob väger och jag hoppas verkligen att han har gått upp i vikt för annars så vet jag inte va jag ska göra!! Börjar bli lite drygt nu =/
Många säger att man ska ha tålamod och inte ge upp men seriöst hur mycket tålamod ska man ha egentligen! Jag hoppas verkligen att logopeden har bra knep på att få Jacobs tunga att slappna av för det blir bara värre och värre med maten! Men jag ger maj aldrig! Sond är det sista Jacob ska ha PUNKT SLUT
Fredag
Ska träffa kuratorn och gå igenom lite ansökningar som jag inte förstår maj riktigt på. Ska även prata med henne angående avlastning och hur det fungerar..

Ja så visst har jag att göra =) men känner någon för att komma och hälsa på så ska vi nog fixa det ,-)


Sitter och kollar på mtv samtidigt som jag skriver detta och seriöst va jag mår illa ibland! Programmet handlar om alla olika sorters olyckor, ni vet skatare som ska göra trix och allt går åt helvete för snett! Killar som slår i bakhuvudet från 5 meters höjd. Bryter armar och ben. Massa massa olika saker! Tänk vilken jävla tur dom har som överlever det eller klarar sig utan någon hjärnskada!

Nej nu ska jag kolla färdigt här sen blir det en dusch..

Puss

Kommentarer
Postat av: Madde & Mathilda

Hoppas det är bra med hans sån stärng under tungan. De ska bli hur kul som helst både tisdag o onsdag !! Säg åt logopeden att träffas oftare och jobba intensivt med tungan hans. Åå längta tills vi ses i veckan =) Alltid lika kul juh. Ja avlastning gumman de behövs alltid, säg till ifall du gillar mitt förslag haha ;D Kraaaam

2008-09-07 @ 22:39:32
URL: http://mommy.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0