Snart färdigt =)

Nu är det snart snart färdigt =)
Jacob vilar just nu så jag har fått lov till att ta lite paus så då sitter jag här en stund..
Ja än så länge är jag otroligt nöjd med rummet, enda nackdelen är att gardinerna inte riktigt passar in längre =/ Men dey får vi ta och fixar.. Ska nog söka på nätet efter passande gardiner..
Jag trodde hela tiden att jag skulle köra grod och prins stuket men så blev det verkligen inte och det är jag väldigt glad för nu för detta är verkligen mycket finare - inte precis någon som kommer att bli förvånnad för det är så mycket jag i min ungdom hehe..
Och så passar det så bra ihop med min son också ju =)
När Jacob vaknat igen så ska jag fixa resten och ta lite bilder och visa er - tyvärr finns inga före bilder men ni som varit här vet ju hur det såg ut innan..
Har iallafall packat ner nästan alla hans leksaker i en flyttlåda som ska ställas ut i garaget och dom som är kvar är nerpackade i en låda som står under sängen för dom vill jag inte göra mej av med för det är dom för fina för.
Ja som sagt så ska ni få se bilder sen..

Jacob väckte mej halv 7 idag men jag va lite tröttare idag så vi gick upp och la oss i min säng och lyssnade på barnens favoriter  - ställde klockan på 8 för annars finns risken att man sover vidare och det kände jag inte för.
Så 8 gick vi upp igen och fixade frukost till grabben sen va det bara att sätta igång med projektet som jag hade..
Föresten igår så fixade jag iordning i förrådet/tvåttstugan - satte ut Jacobs hyllor där så nu har jag fått upp allt skit från golvet så nu ser det ordentligt ut där och så har vi ordnat så att barnvagnarna får plats där ute så att vi slipper dom i hallen och tar upp onödig plats..
Vi har en liten städdag idag så Yessica har dammsugit och jag ska torka golven lite senare.. Skönt att få ett rent hem igen =)
Skulle egentligen på badet idag men Jacob va så trött så jag va tvungen att lägga honom precis innan vi skulle gå.. Igår va han uppe hela dagen men inte idag inte.. Ja ibland är man tröttare ju.. Och tråkigt för nästa vecka är Jaco i Danmark så då blir det inget bad heller men veckan därpå blir det iallafall.... Ja ibland blir det inte som man tänkt sig...

Nej nu vill jag att Jacob ska vakna så att jag kan fixa resten =D
Men jag får snällt vänta...

Puss puss

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0