Sitta i soffan

Så här fint har min son suttit i soffan idag =)



Och han satt så fint i säkert 10 minuter medans mamma vek tvätten =)
Helt avslappnad satt han där och njöt och lyssnade på musik.
I vanliga fall när jag vill att han ska sitta i soffhörnan så går det bra i 3 sekunder sen blir han helt spänd i hela kroppen vilket till sin följd gör så att han ligger ner i stället men inte idag inte =)
Nej att Jacob blivit mer avslappnad är verkligen ingen lögn för det har han - min lille prins!!
Men sen, så fort det är något han verkligen vill så spänner han sig.. Jobbigt för honom att inte kunna få göra det han vill..
Som en annan sak, liten rolig sak faktiskt =) Han har för ett tag sen upptäckt sina händer mer och mer och tuttar på dom. Speciellt när han ska äta mat i stolen och det ser verkligen roligt ut så som han anstränger sig =)
Det börjar oftast när han tröttnat på maten och så får han syn på sin hand och studerar verkligen den och så lyfter han sakta på den och ögonen släpper verkligen inte handen hehe och så öppnar han munnen och så sitter han så ett tag och fokuserar sig på handen och ett tu tre så flyger handen mot munnen, ibland missar han och ibland träffar han mitt i prick och han börjar suga som bara den på sin lilla lilla hand =) Och det ser verkligen roligt ut, jag ler varje gång lika stort =D

Kommentarer
Postat av: Ia

LYCKA! Kul för Jacob att han har ro att sitta en stund utan att spänna sig. Och lika snygg som vanligt. Modelejon!

Kram

2008-09-06 @ 21:45:09

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0