Roligt =)

Hittade denna hos en tjej som heter Emma

Ta fram mobilens adressbok och var ärlig nu!

- Har du pussat nummer 2?
(",)Turgut - Ja en hel del =)

- Vad har du för relation med nummer 20?
Berit - Har ingen som helst relation men denna människa mer än att det (tyvärr) är min systers svärmor

- När ska du träffa nummer 30?
Clary - En gamal skolkompis och jobbarkomips och när vi ska träffas vet jag inte, you never know..


- Är nummer 18 söt?
Bemaningen - Marie-Louise, Ja klart hon är söt =)

- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Bajbi - Lisa, kommer inte ihåg, va rätt många år sedan nu men jag kommer ihåg att jag lånade cigg av henne och att hon tyckte jag va fräck haha lisafisa då ,-)


- Gillar du nummer 14?
Barnavårdscentralen - mjoo det gör jag väl...


- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Ahmet boss - Nej tyvärr =( träffade honom i maj månad när jag va i Alanya...

- När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Cassandra, min systers kompis - Oj ja det vet jag inte..

- Är du nära vän med nummer 23?

Camilla&Robban - Eh ja det kan man väl säga =) Camilla är min närmsta vän ever och Robban är hennes otroligt snälla kille..

- Har du gått på bio med nummer 4?
Anita, min morbrors sambo - Nej det har jag inte..

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Elin Björk, en gammal "bästis" - Klart jag skulle =)

- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Anja, kännt sedan hon föddes men vi pratar inte längre men innan så pratade vi om allt!

- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Automatisk kundtjänst - hmm lycka till

- Vad har du och nummer 24 för relation?
Cansin - Inget, träffades i Alanya i sommras och fick hans nummer som jag skulle ge min vän vilket jag inte gjort upps


- Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Carola, en vän sedan långt tillbaka - Jag skulle vilja festa till det rejält en gång till =)


- Vad är det bästa med nummer 8?
Annika Björk, också en vän sedan långt tillbaka även klasskompis - Vi traggar alltid lika mycket skit när vi väl pratar med varandra =)

- Brukar du och nummer 16 träffas?
Barnmorskan - nej det va längesedan nu...


Kommentarer
Postat av: Miian

och jag som inte ens har så många namn i mobilen :P

haha

2008-09-15 @ 21:30:11
URL: http://miian.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0