Pigga och glada!

God morgon Bloggen!

Ja idag blir det  bad - så roligt!
Vaknade en gång i natt och trodde att jag skulle hosta sönder min hals fullständigt och trodde verkligen att nu är det kört, det blir inget bad för oss!! Men sen när jag blev väkt av Jacob klockan 7 så va det som bortblåst =D Dom senaste 2 sista dagarna har jag vaknat och haft ont i halsen men försvunnit lite längre in på dagen. Men inte idag =) idag känner jag mig oförskämt pigg =) Och min lillkille verkar kry han också, just nu ligger han och lyssnar på barnens favoriter. Så nu va nog våra förkylningar över - hoppas jag.. Jag tog som vanligt en snabbis medan mamma fick stå ut någon dag extra...

Så idag halv 2 ska vi möta upp Madde och Mathilda utanför sjukhuset, ska bli skönt att bada =) det va ett bra tag sen vi badade i stor bassäng och det kommer att bli så skönt. Frågan är bara hur jag ska göra med Jacobs vilan.. Dom senaste dagarna har han vaknat strax innnan 6 så då hade jag kunnat lägga honom vid 11 men idag ja då vaknar han först klockan 7 så det finns nog ingen chans att han somnar klockan 11... Han måste helst sova och han måste äta innan vi ska dit ju. Jaja jag kommer nog på hur jag ska göra, det löser sig alltid =) Vi ska bada iallafall och det är huvudsaken hehe..

Sen efter badet så ska vi med hem till Madde och Mathilda och bli bjudna på middag =) Undra vad? Men trevligt ska de bli..
Ska upp om Kappahl och se ifall dom har en ko-pyjamas som min brorsdotter har, den är köpt i Norge på Kappahl så har dom inte den här så lovade Linn att hon skulle köpa en till Jacob där uppa =)
Och så ska jag hämta ut böckerna om Jacobs intensiva träningen, nyfiken ä jag allt! Hoppas att det är något jag vill göra.. Ska bli roligt att få hem böckerna så att jag kan börja läsa om metoden iallafall...

Måste se till att klippa gräset ikväll när jag lagt Jacob! Snart blir det för jobbigt...
Tänkte försöka skruva ner Jacobs garderob som är där uppe så att jag kan få ner den och sätta upp den igen så att jag kan få någon reda på hans kläder...

Nu ska jag försöka få i min son lite frukost, lite för tidigt för killen enligt han men jag måste försöka iallafall så kan han ju äta 12 nästa gång. Då klarar han sig över badet och så får han äta när vi kommit hem till Madde..

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorogn..Det var ett tag sedan.Allt bra med dig_? Sås tor din son har blivit :) HA en skön ondag..

2008-09-10 @ 09:47:49
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Allt är bra med mig..slappar bara denna morgon,,ska jobba i kväll..så man passar på att njuta av dagen..Anars är allt bra med mig..Hur gammal är din söta son nu? krammar

2008-09-10 @ 10:46:54
URL: http://blondis81.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0