Oprah!

Jag brukar aldrig titta på Oprah men idag hade vi 3:an på så jag tittade på det.
Det handlade om världens smartaste barn.
Och denna flicka blev jag väldigt imponerad av

2år och 2månader va hon och hon kunde peka ut varje land på kartan - helt otroligt!
Och hon kan inte ens prata... Det kallar jag bra minne..
Tydligen så när hon va liten så va en av hennes släkting utomlands och dom visade vart han va på kartan och sen dagen efter så pekade hon själv ut det.. Och så fortsatte det, varje dag kunde hon peka ut fler och fler och i dagens läge kan hon peka ut ALLA!!
Så otroligt söt va hon =) så fort hon pekat ut så vände hon sig till publiken och apploderade och sken upp som världens sol när alla apploderade med henne =)

Där fanns även massa massa andra söta barn...

Kommentarer
Postat av: Miian

oj vilket underbarn,en annan vet ju knappt var Norge ligger typ

haha!

Hoppas du njuter och vilar upp dej nu när du är barnfri!

Kramis

2008-09-22 @ 15:38:29
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag såg också programmet idag, hon var så dukitg den lilla tjejen :) Helt ofattbart att kunna det i den åldern!!

2008-09-22 @ 20:44:45
URL: http://schumme.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0