Natt...

Hey bloggen!

Nu har flickorna kört hem.. Kan knappt fatta att vi bokat resan! Känns lite konstigt...
Men det är ju så att hittar man till bra pris så kan man bara inte låta bli..
Emma har jag ju åkt med innan några gånger och vi funkar suveränt ihop när vi är utomlands ja även hemma också såklart hehe.. Sanna ska bli spännande men jag tror allt att vi kommer ha ball =) Det har vi ju här hemma när vi festar så det ska nog bli bra =)
På måndag ska vi betala första delen på resan så då kommer det känns mer som att resan är vår!! Men tack vare detta så har jag inte många kronor till övers men va gör det? Jacob har massa burkmat plus att han äter vår mat och massa gröt och näring och han har medicin och han har blöjor så det räcker hela månaden och tvättlappar har han också så att han klarar sig.. Sen får jag leva på bröd och vatten ,-) Det funkar det med! Det blir inga nöjen denna månaden heller känns det som men nöjen kan jag ha gott om i Alanya ju!!!!

Fast jag har ju sagt innan att nästa gång jag åker så ska Jacob med men det blev det visst inte.. Jag hoppas att jag står ut en resa till utan honom men det gör jag säkert - hoppas jag... Fast det blir ju en resa för oss också antingen en månad efter eller 4 månader.. Tror det är lika bra vi säger 4 månader så att jag hinner spara ihop lite fickpengar hmmm ja lika bra det plus att vattnet är mycket varmare i slutet på sommaren och det lär ju krävas varmt vatten för att Jacob ska vilja bada.. Har svårt att tänka mej att han gillar kallt vatten...

Imorgon åker jag till min underbara son! Han har jag saknat och det ska bli såå mysigt att få gosa med honom =)
Sen kommer Lisa på lördagen och stannar tills jag åker hem, senast tisdag för på onsdag är det bad ju och det får vi inte missa en tredje gång...

Ikväll ska jag lägga mej lite tidigare.. Så god natt!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: fia

va kul att du frågade , nä jag har och är assistent åta han hemma och han har en assistent i skolan som komunen står för , men sen är det jag och min man lillemans pappa som är assistent , det beslitet tog jag för att jag vill va nära mina barn så mycket som möjligt och för att lilleman har vart så mycket på sjukhus , inlagd långa perioder .

2008-09-26 @ 10:49:29
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: sandra

aa vad härligt med semester, när ska du åka? trevlig helg! kramizz

2008-09-26 @ 18:43:38
URL: http://sandraschyllert.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh alanya är helt underbart, jag har varit där 6 gånger :) Man kan inte merän att älska de!!!

2008-09-28 @ 14:10:45
URL: http://schumme.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0