Mardrömen

Dom få timmarna jag sov på soffan i morse va inte precis rogivande..
Drömde hemskt om min son!

Jag drömde att Jacob fick lunginflamation men pga hans sjukdom så klarade han sig inte egenom den...
Jacob blev 16 månader i min dröm.. (som han även är i nuläget)
Det va det värsta jag va med om!
Fick Yessica till att gå med på att säga upp lägenheten då den hade för mycket minnen.
I 3 månader bodde jag på Jacobs rum och låg mitt på golvet i fosterställning och bara grät och grät.
Någon dag innan vi skulle flytta så svalde jag 2 burkar sömntabletter och där vaknade jag ur min dröm!
Hemska hemska hemska dröm.....

Så ja inte va man utvilad dom få timmarna man fick sova..
Hoppas jag slipper sådana drömmar igen..



Kommentarer
Postat av: fia

hua stackare att genom lida en sån fasansfulldröm hoppas verkligen att du får vila på dan och att du kan sova på natten , måste ta lilleman nu han stökar lite kram .

2008-09-23 @ 14:48:16
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0