Måndag!

Dagen har varit bra, sov ända till klockan 12!! Helt underbart =)
Kunde duscha mitt på dagen i timmar - ljuvligt!
Har bara tagit det så fruktansvärt lungt idag så det finne inte..
Saknat Jacob en del men jag har pratat med mamma 2 gånger och allt har gått bra..
Han älskade mormors köttbullar och morfar försöker lära honom fotboll haha!
Ja när man är hos mormor och morfar så brukar man få göra lite som man vill så lillkillen va fortfarande vaken när klockan va 21.00!! Men allt går bra som vanligt =)

Sen har man haft besök av 2 söta flickor =) Emma och Sanna!
Trevligt hade vi och dom berättade allt dom varit med om i Alanya och det va ju första gången för Sanna och det lär verkligen inte bli sista gången hehe - men vem kunde tro något annat!! Så är det alltid =)
Sjukt sugen är man på en resa ner där snart... Ska ju åka i Juni (om allt går som jag vill ) med min lille pojk =) och det ska bli skönt..
Men när man ser alla kort så blir man verkligen sugen på att åka dit på party med ju =)
Önskar att man va rikare än vad jag är! Kan jag inte få vinna lite pengar - utan att spela ,-)

Puss puss

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0