Lördag!

Jag och Madde skulle egentligen hitta på något i helgen men det fick vi snällt ändra på för idag skulle jag få beök av Camilla och Robban och imorgon skulle hon få besök av någon som hette Pernilla tror jag? Så vi får hoppa över vår träff med barnen men å andra sidan så är vi ju mammalediga och kan träffas vilken dag som helst i veckorna så då får man lämna plats till alla jobbare på helgerne hehe...

Igår fick vi besök av Tessan och Kennan =) det va ju kul att dom svängde inom, blir ju inte så ofta nu för tiden men men så är det. Dom har ju en hel del också att pula med i sin lägenhet..
Vi hade trevligt iallafall men det brukar vi ju ha..

Camilla och Robban va här och det va jätte kul!!! Fan att man bor så långt ifrån varandra =( Träffas ju sällan..
Vi fikade och snackade och Camilla mös lite med Jacob =) Efter att dom varit här ett tag så blev vi hungriga så vi beställde pizza. Första gången som jag testat pizza i Hammar men den va helt okej. Billigt om man jämför med Åhus - 55:- för den dyraste pizzan, i Åhus kan du räkna närmre 100-lappen för den dyraste.. Fast det va ju inte bra att det va både gott och billigt!! Nej nej nej... Men man får väl vara lite stark...
Sen åkte dom hem vid halv 6.


Yessica skulle egentligen kommit hem halv 7 men hennes mamma hade råkat boka buss istället för tåg så där stod Yessica och Naemi och väntade på ett tåg som aldrig kom - kollar på biljetten och inser att det va buss dom skulle åkt och då va det för sent!
Så nu är dom hemma halv 11 istället.. Stakars Yessica och lilla Naemi - hennes sovetid nu och jag hoppas att det går bra på tåget, det är ju en väldigt lång resa..

Tänkte bjuda på lite bilder sen ska jag ställa maj och diska och även fixa med tvätten =)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Nauw så fin du är i din ståskal gossen !!! kramis

2008-09-13 @ 20:52:08
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: Linn og Richard

va fin han er i sitt ståskal!=) skoj att se han stå upp!

2008-09-13 @ 21:07:44
URL: http://rodsethverting.blogg.no
Postat av: Linn og Richard

hej=) måste bara säga: vet du vad "pula" betyr på

norsk? tror du har skrivit fel der.. hehe..

2008-09-13 @ 23:53:05
URL: http://rodsethverting.blogg.no
Postat av: Linn og Richard

vi sier "pusla" til det vi.. "pula" er et snuskigt ord for sex.. så vi leser det som att dom hadde masse att ha sex med i sin nya lägenhet=p hehe

2008-09-14 @ 09:42:05
URL: http://rodsethverting.blogg.no

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0