Lite tidsfördriv

Hittade den hos Madde


Tio första:

Första bästa kompis: Camilla

Första bil: gåbil

Första kärlek: Gustav

Första husdjur: Kanin

Första semester: Ibiza, räknar inte Danmark då jag är halvdansk 

Första jobb: Vårdbiträde

Första köpta skiva: Robyn *pinsamt*

Första riktiga kärlek: Valdemar

Första piercing: Öronen

Första konsert: Oj herregud! Ingen aning, någon från Åhus parken....



Nio sista:

Sista alkoholdrycken: Cider

Sista bilfärd: Med Yessica

Sista filmen du såg: Harold and Kumar (tror den hette så)

Sista ringda telefonsamtal: Ceccan

Sista bubbelbadet: Woow kommer  jag inte ens ihåg! När jag bodde i min 1:a i stan för ca 7år sen =/

Sista spelade cd: Barnens favoriter

Sista kyss: ähmm don´t know hes name upps big misstake!!

Sista gången du grät: för 2½ timme sedan, en dokumentär på Neonatal

Sista måltiden: Stuvade makaroner och köttbullar


Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar: Never!

Blivit arresterad?   Nej

Blivit kär vid första ögonkastet? Ja det har nog..

Fått ditt hjärta krossat:? Nej inte av en kille...

Sagt att du älskar någon utan att mena det? joo det har man ju gjort hehe

Haft ett one night stand? aaaa det har ju hänt

Busringt till nån? Ohh ja, det va ju det enda man gjorde när man va liten haha

Sju saker du har på dig:

1. Linne

2. Mjukisbyxor

3. Lång top

4. Trosor

5. Bh

6. Smycken

7. Gummiband


Sex saker du gjort idag:

1. Tränat Jacob

2. Diskat

3. Varit i affären

4. Bloggat

5. Matat Jacob

6. Umgåtts med Madde och Mathilda

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):

1. Mobilen

2. Sängen

3. Datan

4. Mina parfymer

5. Jacobs hjälpmedel



Fyra personer du kan berätta allt för:

1. Jacob

2. Psykologen ?

3. Mig själv

4. En del av mina vänner men jag gör det inte..


Tre val:

Svart eller vit? svart

Sommar eller vinter? Vinter

Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör:

1. Se till så att Jacob får ett värdefullt liv

2. Bo utomlands



En sak du ångrar:

1. Jag ångrar inget - Man lär sig av sina misstag

Fyra personer som du vill ska göra samma blogginlägg:

Miian

Tess

Linn

Beate


Kommentarer
Postat av: Anna

DU!!! Inte ska du skämmas över att Robyn va din första skiva, hon e ju min idol, grym e hon!!!!

Kram

2008-09-10 @ 18:37:05
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0