jahopp!

fortfarande vaken ja =/ men men va göra?

I och med att jag inte kunde somna så passade jag på att tvätta lite kläder så nu har jag precis slängt in det i torktumlaren..
Innan dess så har jag suttit och skrivit ett hyffsat långt mejl till söta Ia =)
Ja man är ju inte värst snabb på att svara på mejl men när man väl gör det så har man massa att skriva istället så det lönar sig i längden antar jag =)
Och så får man passa på att skriva när man ändå inte kan sova..

Kan alltså inte släppa mina tankar kring Vanjas familj..
Tycker att det är så fruktansvärt..
Vet inte vad jag hade gjort om det drabbat mej - usch!
Vanja!
Du är en kämpe som klarar dej igenom detta!
Du och din underbart söta dotter har kämpat så otroligt mycket men ibland säger det stop!
(och Linnéas pappa såklart)
Det är så sorgligt och sånt här får helt enkelt inte hända.
Men du ska veta att du och din lilla familj alltid finns i mina tankar!
Massa styrkekramar till er från oss

Nu ska jag försöka vila en liten stund iallafall så att jag är lite pigg när jag ska iväg..

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Alina

tack så mycket!! :)

2008-09-23 @ 07:07:04
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0