Jacob i Danmark

Ja då har min son åkt ifrån mej, känns lite tomt =(
Men så är ju Naemi här och håller liv så inte är det tyst inte hehe..
Men jag kommer nog sakna honom en del denna gången...

Mamma och pappa va ju här igår och jag bjöd på tacogratäng ochden blev väldigt god =)
Den va uppskatad och ikväll ska vi äta resterna, kunde ju gjort hälften så lite men alltid ska man göra för mycket..
Det har man väl fått från sin mamma antar jag hehe
Vi skulle egentligen tittat på film men allt blev så sent för barnen ville inte sova och sen va vi så trötta plus att min kusin va här så då ville vi inte bara sätta på en film så det fick va så med det...
Det blev inget glas vin för  mig igår - kände inte för det och så fixade Vicki det så bra själv hehe.. Mitt sitt billiga svartvinbärs saft haha.. Ja hon e för go hon min lilla kusin =)

Idag innan mamma och pappa skulle köra hem så körde vi bort till Josefin och Andreas för att kolla på huset! Shit va det kommer att bli fint =) Dom höll på att måla huset nu så Vicki och deras mamma va där för att underhålla Sigge - deras helgoa son =) Vilken grabb! Jacob och Sigge - nästkusinerna som ska busa till tusen =) Det kommer att bli så mysigt.. Längtar tills huset är färdigt nu men man får ju vänta, det tar ju sin lilla tid men gud va kul vi ska och speciellt på sommaren =)
Man blir ju sugen på att skaffa hus men det och få vara med och bestämma om hur det ska se ut inomhus och så.. Fan va roligt!! Men men det har man ingen ekonomi som tillåter =/ Är man ensamstående mamma så är man..
Fast jag trivs som bara den i lägenheten =) Den är kanon... Men man får ju drömma lite =)

Kan inte sluta tänka på smset jag fick inatt =( Det är så tragiskt.. liten Ängel.. Men hon har det bra nu, slipper lida.. Tänker på er gumman och ring om det är något!

Och så kan jag inte sluta tänka på hur det kommer att kännas när jag får ett sms till =( Man har liksom börjat inse att den dagen kommer.. Fast man vet bara inte när.. Jag hoppas att det dröjer flera flera år innan det sker..

Nej nog om det, man blir ju ledsen av att tänka på sånt..


Mitt lilla troll!!
Du är det bästa som hänt mej!
Kommer aldrig att svika dej!
Saknar dej redan bus..
Seni Seviyorum Askim Benim
Öpücük Öpücük

Kommentarer
Postat av: *mamma till ett mirakel*

guuuuu va söt bild på er juh =) Ja den dagen hoppas ja dröjer till =( kramar till dej

2008-09-21 @ 19:46:51
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: En magdansös dagbok

HAde jag haft en son hade jag nog också klätt honom i grönt och brunt haha. Tack för din gulliga kommentar. Hur gör man tacogratäng? Det lät gott! Kram

2008-09-21 @ 22:48:20
URL: http://tutku.blogg.se/
Postat av: En magdansös dagbok

Så gott det lät, jag äter ju inte mkt kolhydrater men jag kan hälla taco chips på Tolgas halva och extra ost på min hihi. Vilket bra tps tack! Kram

2008-09-22 @ 00:17:39
URL: http://tutku.blogg.se/
Postat av: Josefine (maddes syster)

Hejsan!

Oj då. testade själv där det stod gumman nu. Var tänkt till min kompis nettan. Vet inte varför det gick in. Ber verkligen om ursäkt.

kram

2008-09-22 @ 05:51:08

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0