Jacob!


Mamma saknar dej mega mycket...
Just nu ligger du och sover i ett annat land, inte långt härifrån men ändå ett annat land..
Känns lite konstigt fast att jag borde vara van vid detta laget =/ Men jag antar att man aldrig vänjer sig helt..
Saknar dej så mycket och jag önskar att du hade sovit i din säng nu så att jag hade kunnat smyga in på ditt rum och bara stå och titta på dej - titta på min lille prins =)
Men tyvärr så ligger du i en resesäng och sover i ett annat land..
Men du har det bra hos mormor och morfar och det är bra att vi får sakna varandra lite emellanåt.
Även hur jobbigt det än är ibland..
Det är alltid lika mysigt varje gång jag kommer och ska hämta dej för då är du på riktigt goshumör =)

Det finns inge kärlek som kan jämföra sig med den kärlek jag känner för dej!
Du är det största som hänt mej och jag tror aldrig jag kommer få uppleva det igen - eller jag vill inte det..
Jag vill bara ha dej Jacob och ingen annan..
Jag ska ägna all min tid till dej för alltid.
Finns ingen plats för någon annan..
Du behöver aldrig vara orolig för att jag ska svika dej
Så länge du finns hos mej så finns jag för dej min älskling.
Du behöver aldrig tvivla på min kärlek till dej.

Kommentarer
Postat av: Beate

Så utrolig vakkert skrevet!! En betingelsesløs kjærlighet:)

2008-09-23 @ 09:36:45
URL: http://mrsbea.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0