Inställt

Ja det ser inte bättre ut än att jag fått ställa in min dejt med Madde =/
Fast fortfarande kan under ske så vi får avvakta tills lite senare..
Nu har jag äntligen fått min gråtande son till att somna och det tog sin lilla tid. Jag la han först vid 11 men han kom aldrig till ro riktigt där inne så jag gick in igen och försökte hitta en bra sovställning men det lyckades jag inte men.
Sen slog det mej att han kanske har ont nu när tanden håller på att titta ut så jag gick in igen men lite alvedon till honom - jätte ledsen va han så jag tog upp honom en liten liten stund och gick runt lite med honom tills han lugnat ner sig. Sen testade jag ytterligare en gång till att lägga honom till rätta och pussade lite på honom och han va lugn när jag gick ut så jag trodde det va okej nu. Men bara 5 minuter senare så började han igen men denna gången skrek han som en tosing så det va bara till att gå in igen så fick han föja med upp och sitta och mysa i soffan en stund.
Han skulle egentligen äta middag när han gick upp men nu hade vi hållt på i nästan 1½ timme så jag tyckte det va lika bra han fick i sig sin middag så det blev pasta med köttbullar. Han åt upp allt - det går så mycket bättre när jag har honom i famnen så jag lär fortsätta med det. Sen mös vi en stund till sen la jag honom igen. Det va lite gnäll och så men han kom äntligen till ro och nu sover han, har nog sovit ca 30 minuter.
Så vi får helt enkelt se hur han är när han vaknar och hur dags han vaknar innan jag bestämmer om det blir en tur tll Madde eller inte.
Hade ju sett fram emot det men Jacob går i första hand. Men som sagt allt kan ändras..
Nu vaknar han!!

Kommentarer
Postat av: Miian

hoppas SöteJacob mår bättre nu?

pussa honom från mej så blir det nog fint ;)

torsdag blir fint,vi kan som du skrev avvakta tills onsdag men jag bestämmer inget annat den dan.

har Yessica och Naemi kommit hem välbehållna nu eller?

kram

2008-09-14 @ 22:30:19
URL: http://miian.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0