Hur?

Jag förstår inte...

Varför tappar man bara sugtekniken sådär huxflux?

Testade idag igen och se om Jacob ville ha sin välling men icke!
Det funkar inte alls och jag blir så ledsen!
Jag vill ju att lillkiillen ska dricka ur flaska - vill slippa använda sprutan som jag nu får göra...

När han får flaskan i munnen så bara tittar han på mig som typ jaha va ska jag nu göra, varför sätter du den i munnen på mig? Och så tuggar han istället, och hur mycket kommer det ut från den då? Men suger det gör han inte någonstans...
Trodde faktiskt att det skulle komma tillbaka men tydligen inte..
Men jag ger mej inte så det är bara till att fortsätta testa sig fram! Kan han bara förlora det sådär så måste han kunna återfå det bara sådär, eller??

Ja det känns inte som om utvecklingen går framåt iallafall......


(bild från igår)

Kommentarer
Postat av: Anna

Kika in här av en slump..

Mam har en nappflaska som man kan köpa en annan sorts napp till , som man intebehöver suga så mycket ur , utam mer som en sån som är på pipmuggar.. ett litet tips bara..

Vilken söt liten son du har , så charmig ser han ut att vara =)

kram Anna

2008-09-20 @ 12:02:26
URL: http://minlillaloppa.webblogg.se/
Postat av: Linn og Richard

åå? var like fine på Jacob iaf!=) ligna lite på sånna samesko.. haha!

2008-09-20 @ 12:03:46
URL: http://rodsethverting.blogg.no
Postat av: Anonym

ååå va fin han är i sin nya body, för de e väl dennye? usch tråkigt med sug grejet... men fortsätt så ofta du kan att erbjuda han flaskan typ intensiv träning.. så får vi hoppas han tar tbax d igen. du vet mathilda hon "tappar" ju tugg grejer med fast föda.. och det kommer o går ju. hoppas de löser sej pusskram

2008-09-20 @ 12:07:51
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: fia

ja känner så väligen detta , att det bara kan sör svinna och man står där helt hjälplös , det finns liksom ingen logik i det hela,, lilleman sög på flaska hans nästan 2 första åren hjälpligt men sen så en dag borta och han har även tappat att kunna greppa sin egen sked när han ska matas , men jag ska hålla tummarna för dig och jacob , du kämpar på bra tycker jag , en stor kram till dig .

2008-09-20 @ 12:22:33
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Ia

Kämpa pa vännen! Tappa aldrig tron pa att han kan! Är sa glad att just du blev mamma till Jacob, som är en sa´n kämpe!!!

Kram

2008-09-20 @ 12:49:26
Postat av: Linda

Ia:

Tack!!

Jag hoppas att allt är bra med er?

Kram!

2008-09-20 @ 15:40:09
URL: http://jacob070527.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0