Hej hopp!

Har varit hos kuratorn och lämnat in papperna om fonderna. Sen satt vi och pratade angående avlastningen sen i framtiden, hur det går till väga och vem som får lov att ha Jacob när ja vill ha avlastningen och jo jag får välja vem jag vill =) Gött!!
Sen gick vi in till stan och mötte upp Madde. Va ju på jakt efter en kamera =) och jag hittade den, kostade lite mer över min maxgräns men ja jag blev så kär i den så jag kunde inte låta bli hihi..


Fast jag tog den gröna =)

 

FinePix Z20fd är en ultraglamorös kamera som innehåller många användbara finesser för den som vill lägga ut bilder och filmer på nätet. FinePix Z20fd har bloggläge som automatiskt anpassar både bild och film till e-post, bloggar eller sajter som YouTube. Det går att zooma medan man filmar och filmsnuttar kan redigeras direkt i kameran i klipp om 60 sekunder. Med IR-teknologi kan bilden skickas trådlöst till vänner direkt från kameran till annan IR-simple-utrustning.

FinePix Z20fd har 10 megapixel, 3x optisk zoom, 2.5-tums LCD-skärm och 45MB internt minne som erbjuder extra utrymme när minneskortet är fullt. Kameran har ansiktsdetektion som känner igen ansikten och därför passar extra bra för gruppbilder. Man kan lägga in små roliga detaljer på ansikten - perfekt för den som gillar Scrap-booking. FinePix Z20fd finns i fem färger - kolsvart, röd, wasabi-grön, chockrosa och isblå.

10 megapixlar
Bilden kan skickas trådlöst direkt från kameran
Bloggläge som automatiskt anpassar både bild och film

Och ja tror vi kommer att trivas ihop =)

 

Det fick bli en alldeles fööör tidig julklapp från min underbara son, känns bäst så ,-)

Va inne och köpte lite leksaker till Jacob. Den ena ska sitta på vagnen så att han har lite färgglatt att titta på och den andra ska han ha till resonansplattan och så köpte jag att par vantar för dom jag köpte sist va för små =/ så bli det när man måste köpa mössor i storlek bebis, då blir ju vantarna på tok för små..
Men nu har ett par som kan värma hans söta små händer =)





Vi va även och fickade en sväng på trendie och Jacob fick sin gröt..

Efter allt så gick vi hem igen =) skönt att bo så pass nära stan så att man slipper ta bussarna hit och dit - bara till att gå =)
Nu ligger lillkillen och vilar middag och jag tänkte gå ut och klippa gräset så att det blir gjort..

Puss puss

Trevlig Helg!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

den gröne kameran va sjukt nice ;) tack för en trevlig förmidda !!! kraaaam

2008-09-12 @ 14:41:25
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: tinkerbellan

skönt med kamera.. jag hade dött utan min

2008-09-12 @ 14:44:18
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/
Postat av: fia

ihelgen blir det att ta de lungt skule jag tro gör nog inget speciellt. kram

2008-09-12 @ 15:03:43
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Linn og Richard

Kupyjamasen er 2-delt ja=p men det syntes nog ikke på bildet.. og jo, det står "Hug me" på grode pyjamasen, men det heller synes ikke så bra på bildet, Emily har den faktisk på seg nå så jeg fikk kolla det=)



Jättefint kamera!=D

2008-09-12 @ 18:53:40
URL: http://rodsethverting.blogg.no

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0