God morgon!

Ja idag va det torsdag då ja =)
Dagens planer är vägning hos dietisten, så spännande =) Undra hur mycket lillkillen har gått upp??
Jag ska be dom mäta han också och gärna ett huvudomfång och jag hoppas att det växt lite men troligtvis inte mycket då han har Mikrocefali.. Men lite iallafall =)
Idag har jag fått låång sovmorgon - skönt! Jacob vaknade 6 idag och det va mindre roligt ansåg jag men så gick vi ner till Yessicas rum och satte på barnens favoriter och placerade killen i Naemis säng och jag intog Yessicas. Cd:n spelade i 1½ timme och först när den va slut så gav ville Jacob upp därifrån =) sjukt gött ju!
Det är så härligt och ligga i en dvala och höra lillkillen skratta och jollra =) Mee love!
Så jag har starkar funderingar på att fälla upp Jacobs resesäng på mitt rum ,-) Jag menar, kan man få sovmorgon så ska man väl passa på att ta den...
Just nu ligger han på sin resonansplatta och prata med en flodhäst - sjukt söt! Nej den plattan är helt underbar =)
Lena sa till maj att det kan ta litet tag  men med träning och lek så kommer han till slut att vilja ligga där och det är det som är meningen ju, så att jag ska kunna göra annat.. Redan dagen efter ligger han en längre stund =D helt otroligt! Plus att jag behöver inte sätta på någon musik till honom vilket jag alltid får göra annars.. I sitt babygym måste han ha musik annars blir han vansinnig fast han har börjat tröttna lite på gymmet så tur vi fått denna platta nu så att han får lite ombyte =)
Fatta vad söt han är där han ligger och skrattar åt flodhästen! Önskar att jag haft en bra kamera så att jag kunnat filma in det! Tur Madde filmar ibland (",) Tror att jag ska önska mej en kamera av min son i julklapp ,-) Japp det tror jag!!
Idag ska jag nog röja lite här hemma tänkte jag, tvätta lite och fixa Jacobs garderob, måste göra det snart! Så att vi kan använda skötbordet till blöjor istället för att ha dom ståendes på golvet och stöka upp...
Sen när Yessica kommer hem så ska vi slänga ut soffan på terrasen och eventuellt bordet! Synd att det är svart för annars hade vi kunnat ha det här i vardagsrummet in till väggen men det passar verkligen inte.. Jaja det får stå där ute tills vi kommit på en lösning =)
jag har fortfarande inte ringt till min handledare för att se hur det går med min ansökan.. Fast egentligen är det hon som ska höra av sig till mej och de har hon gjort heller.. Ja vi får se ifall jag ringer idag.
Imrogon tänkte jag gå in till stan efter att jag varit hos kuratorn, tänkte kolla efter pyjamasen till Jacob..
Kanske jag ska kolla efter en kamera också till maj, jag kan ju få en för tidig julklapp av Jacob =) Fast då måste jag ju köpa en för tidig julklapp till min älskling också ju - måste vara rättvist ju =) Ja jag vill fan ha en kamera nu...

Någon som vet ett bra ställe i Kristianstad? Inte ute mot Charlottensborg utan mitt i centrum helst =)
Snälla hjälp för jag suger på att hitta bra ställen...

Take care!

ps.  haha fick reda på smaskigt skvaller igår haha och ja man kan ju säga som så att dom som verkar ha det perfekt inte har det så perfekt i verkliga livet ,-) bara i bloggvärlden tihi...
Jag är glad att inte jag lever i en fantasivärld och jag är glad att ingen av mina vänner gör det heller =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorogn snäckan.Allt bra med dig denna dag? Något skoj som du ska göra denna torsdag? kram på dig

2008-09-11 @ 10:07:17
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Allt är bra med mig..trött med har hela dagen på mig att slappa innan man ska jobba..Hoppas att läkarbesöket går bra för din söta son..Ha en skön torsdag.krammar

2008-09-11 @ 10:45:08
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja finns fan skit många som låtsas ha allt så jäkla bra i bloggvärlden som inte vågar stå ör saker o ting då tycker ja dem kan skita i o skriva med!! Jo jag vet ett ställe i stan som ja köpte min kamera... om du är sugen på en sådan som jag har? kramisar

2008-09-11 @ 11:56:39
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: Anonym

tro den kosta 2000:- men satan bra är den ;) när ska du på stan då ?

2008-09-11 @ 12:16:11
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: sandra

du ska självklart köpa kamera hos mig på fotoquick/aircall :-) hur mkt hade du tänkt att lägga? kramizz

2008-09-11 @ 12:35:47
Postat av: Miian

Oj ställen mitt i stan funderar hmmm vad finns det?

får suga på den karamellen lite till,haha så du har fått veta lite smaskigt skvaller,det låter spännande ;)

Självklart finns det många som har en svart baksida utav sin fluffiga fina lilla värld som delges i bloggen.

Visst mitt liv är helt underbart,jag njuter och allt känns fantastiskt och jag kan inte minnas när jag skrev nåt negativt som hänt i mitt liv,men samtidigt är det ju inte så att bara för att jag inte skriver ut allt i bloggen,så händer det inte.

jag har väl liksom många andra lite vardagsbekymmer att brottas med,men det ingår inte i min blogg ;)

kramis

2008-09-11 @ 12:51:24
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Kolla in denna sidan, sååå härligtglad blir man av honom: http://cp-bloggen.blogspot.com/

2008-09-11 @ 12:54:31
Postat av: Anonym

Hej igen !! Ja men jag kan följa med dig och hjälpa dig med val ;) Sen klockan 13 ska jag va på möte. kramis

2008-09-11 @ 15:32:52
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: Linn og Richard

vad fin side du har fått!=) grönn såklart;) hehe..

2008-09-11 @ 15:57:55
URL: http://rodsethverting.blogg.no

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0