God Morgon Lördag =)

Lillprinsen vaknade kvart i 7 idag och jag hade lovat honom att mysa med honom direkt, i vanliga fall så brukar han få ligga i sitt babygym en kvart tills jag mornat mej ordentligt men idag blev det härligt morgon mys =) Så vi låg i soffan och njöt tills för en kvart sedan och nu liggar i i sitt gym och roar sig själv lite, fick lite näring med oboy i för ett litet tag sen och ska få mannagrynsröt kokad på näring vid 9.

Idag är det lördag och jag och Yessica ska ha lite lördagsgodis och jag ska få smaka det nya marabou =) Jag lovar att det är skitgott men det tror inte Yessica hehe men jag vet att jag har rätt..

Ikväll så SKA vi titta på en film. Har sagt det flera kvällar nu men aldrig blivit av men denna gången så ska vi ha myskväll när barnen lagt sig. Sen får vi se vilken det blir - har ju lite alternativ hmmm....

Naemi börjar nog bli förkyld här hemma, lite mindre roligt nu när dom ska åka till Norge ju men det kommer säkert att gå bra..
Så nästa vecka är jag hemma själv med Jacob =) Kan vi njuta av tystnaden hahahaha =) Nej skämt åsido.. Men jag kan ju säga som så att det är stor skillnad på gnäll..
Så vill någon komma oh hälsa på så är det bara till att höra av ,-) Fast på tisdagen är vi uppbokade med besök av Madde och Mathilda..

Nej nu ska jag äta lite frukost innan det är gröt-dags för Jacob..

Puss

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0